majaask

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av maja ask - 6 augusti 2012 15:36

Haj bloggen! Tänkte visa lite bilder på mig!   

'

Innan en match med BSH!   

USA inspererad!    När jag var mindre!

Hahaha!  

Jag till vänster och min kompis Isa till höger!   

Jag och miin kompis Azra!  
 Jag till höger och min kusin Alva till vänster!   
Jag och BSH!   

Jaag och mitt innebandy lag, fcc (simrishamn!)

Några bilder! Pzz!   

Av maja ask - 6 augusti 2012 12:35

 Hej! Jag heter Maja och är ny här på bloggplatsen! Jag hade en blogg på devote men det fanns ingen bra mobil app på Android, men det finns det på bloggplatsen! Sen tänkte jag också testa något nytt!
Lite om mig:
Jag är 12 år och fyllde år nu den 20 juli! Jag gillar att sporta speciellt fotboll, jag spelar i världens bästa lag, BSH österlen F-00 och sen spelar jag också med dom äldre tjejorna F-98 och igår kom jag hem från Eskilscupen i Helsingborg, sveriges största tjej cup! Vi var där i 3 dagar och spelade 5 matcher.    Träningsvärk, jao!
Jag spelar också innebandy men har inte lika mycket intresse för det, men det är också kul!

Jag har gått på skillinge skola innan men den skolan har lagt ner, så antingen haade vi skickats vidare till borrby skola och där ville jag inte gå jag jag ska går på Korsavad isället! Det ser jag faktiskt fram imot!
Ja lite så..
Min förra blogg heter www.majaask.devote.se kolla gärna hur jag bloggat förr!
Sen är det också det att jag inte vet hur man lägger in en header men jag ska snart fixa det!   

Läs gärna denna bloggen!   
Jag bloggar mer senare idag!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards