majaask

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av maja ask - 12 augusti 2012 10:35

Hej! Igår var jag och min familj och mina kusiner Elin och Alvas familj hos min morbror Jens och hans fru Caroline och hade typ aktiviteter, vi delades in i 3 lag, 1, 2 och 3, jag kom i lag 1! Vi kallade tävlingen "Mästarnars mästare".   

Det första vi gjorde var "Kasta stövel! Det är svårt är skriva hur man gör, men man står framåt och sen ska man kasta stövlen över sig på ett sett. Den tävlingen vann lag 2 tror jag lag 1 kom 2:a och lag 3 kom 3:a. Nästa tävlingen var spotta gelégroda, då skulle man spotta en groda så långt som möjligt, vet inte vem som vann faktiskt!
Sen var det några andra tävlingar också! För varje tävling man vann fick man 3 p.

Sen efter alla tävlingar så stod poängen lika mellan lag 1 (mitt lag) och lag 2 så det blev en utslagstävling mellan en i lag 1 och en i lag 2! Man skulle bygga med stenar 1 m och den som först blev klar vann! Lag 1 vann! :D

Sen var det en tävling mellan det vinnande lagen och vi var 5 st i mitt lag, alla fick varsin kortlek och ett kort saknades och man skulle komma på vilket kort det var och den som hittade kortet först blev mästarnas mästare! Vinnaren blev min kusin Elin! :D
Hon vann en guldhatt och ett par supercoola glasögon!

Vi åt där också, grillat! Sen efterrätt också, morotskaka (Såååå god!!!).
Jag och Alva hade kittel krig i deras trädgård! Haha, sköj!

Vi sov över där vi gick och la oss vid 1,2 ngt.

Nu på morgonen fick vi ägg och bacon till frukost! JÄTTE GOTT!

Jag har en massa bilder och videos, men jag lägger in dom sen!
Haj!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards